Vzdělávací činnost

Nabídky v této oblasti připravujeme

Ochrana osobních údajů

Společnost KALIE s.r.o. se zavazuje respektovat a ochraňovat Vaše soukromí. Webové stránky KALIE s.r.o. jsou vytvořeny tak, abyste je mohli navštívit bez nutnosti prozradit svou totožnost nebo jakékoliv osobní údaje. Jestliže se rozhodnete poskytnout nám své osobní údaje (informace, podle kterých lze identifikovat Vaši osobu - např. jméno a příjmení, e-mail apod.), použijeme je pouze s cílem podporovat Vás jako návštěvníka našich webových stránek.

trezorekOdkazy na webové servery třetích stran uvádíme na tomto webovém serveru pouze pro Vaše pohodlí. Pokud tyto odkazy použijete, opustíte naše webové stránky. Nepřezkoumávali jsme všechny odkazy na webové stránky třetích stran a nemáme vliv a neneseme zodpovědnost za žádnou z těchto webových stránek, jejich obsah, ani za politiku ochrany soukromí, která je na nich uplatňována. Jestliže se rozhodnete navštívit kterýkoliv z webových serverů třetích stran, na které tento server odkazuje, činíte tak výhradně na vlastní nebezpečí.

Karin Lišková

Výpis z OR

Výpis

z obchodního rejstříku, vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 72812

 


 

Datum zápisu: 10. ledna 2012

 


 

Spisová značka:

C 72812 vedená u Krajského soudu v Brně

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Obchodní firma: KALIE s.r.o.

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Sídlo: Střílky, Hradská 321, PSČ 768 04

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Identifikační číslo: 293 04 695

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Právní forma: Společnost s ručcením omezeným

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Předmět podnikání:

Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Statutární orgán:

jednatel:

Ing. Karin Lišková, dat. nar. 5. května 1974

Střílky, Hradská 321, PSČ 768 04

den vzniku funkce: 10. ledna 2012

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Zpusob jednání: Jménem společnosti jedná jednatel samostatně.

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Společníci: Ing. Karin Lišková, dat. nar. 5. května 1974

Střílky, Hradská 321, PSC 768 04

Vklad: 200 000,00 Kč

Splaceno: 100 %

Obchodní podíl: 100%

zapsáno 10. ledna 2012

 


 

Základní kapitál: 200 000,00 Kč

zapsáno 10. ledna 2012

Ceník

 

Orientační ceník služeb vedení účetnictví, daňové evidence a účetního poradenství

vztahuje se na úkony vedení daňové evidence, účetnictví a účetního poradenství, nezahrnuje úkony spojené s daňovým poradenstvím a zastupováním v daňových záležitostech s účinností od 1.1.2012

DAŇOVÁ  EVIDENCE

Základní cena pro vedení daňové evidence fyzické osoby – podnikatele činí Kč 4.000,- ročně (Objemově představuje tato základní cena množství do 150 dokladů ročně). Zpracování většího množství dokladů je oceňováno cenou za zpracovanou položku.

Položka

Cena za jednotku

Měrná jednotka

Pohledávky, závazky

11,- Kč

za účetní doklad

Pokladní doklady

15,- Kč

za účetní doklad

Bankovní doklad

12,- Kč

za účetní položku

Nepeněžní operace (interní doklady)

20,- Kč

za účetní doklad

 

Daňovou evidenci uzavírá daňová závěrka, která je zpracována v souvislosti s přípravou podkladů pro vyhotovení daňového přiznání k dani z příjmu fyzických osob. Součástí daňové závěrky je provedení inventarizace majetku a závazků evidovaných v daňové evidenci podnikatele. Sestavení daňové závěrky v daňové evidenci je zpoplatněno částkou  od 2.000,- Kč dle rozsahu úkonů v rámci daňové uzávěrky.

 

VEDENÍ  ÚČETNICTVÍ

Účetnictví je vedeno právnickým osobám a fyzickým osobám, které mají povinnost vést účetnictví dle zákona o účetnictví anebo ho vedou dobrovolně.

Položka

Cena za jednotku

Měrná jednotka

Pohledávky, závazky

13,- Kč

za účetní doklad

Pokladní doklady

17,- Kč

za účetní doklad

Bankovní doklad

12,- Kč

za účetní položku

Nepeněžní operace (interní doklady)

25,- Kč

za účetní doklad

Účetnictví je dokončeno provedením účetní závěrky, jejíž součástí je provedení inventarizace majetku a závazků, které vyplývají z účetnictví, sestavení inventurních soupisů, zpracování účetních výkazů a přílohy k účetní závěrce.
Provedení účetní závěrky je zpoplatněno částkou  od 3.000,- Kč dle rozsahu úkonů v rámci účetní závěrky. V ceně za účetní závěrku je zahrnuto i uložení povinné dokumentace do Sbírky listin Obchodního rejstříku.


REKONSTRUKCE  ÚČETNICTVÍ

Na žádost klienta provádíme rekonstrukce účetnictví, které obnáší komplexní revizi účetních dat. V případě zjištění závažných nedostatků, které nelze odstranit přípustnými účetními metodami, je provedeno kompletní přeúčtování účetních dokladů. Účetní operace jsou v tomto případě zpoplatněny dle výše uvedených ceníků podle toho, zda se jedná o daňovou evidenci nebo účetnictví s přirážkou 10% za měrnou jednotku.
Za rekonstrukci je považováno i zpracování účetních dokladů v náhradní lhůtě, která je podnikatelskému subjektu uložena, v případě nepodání daňového hlášení,  správcem daně.

V případě, že je prováděna rekonstrukce spočívající v kontrole zaúčtování účetních dat a na jejich základě je sestavována účetní závěrka, oceňuje se tato služba částkou od 5.000,- Kč bez DPH dle rozsahu účetnictví.  Účetní závěrka je následně považována za samostatnou službu.

 
MZDOVÉ  ÚČETNICTVÍ

Služby personální a mzdové evidence jsou poskytovány klientům spolu s vedením účetnictví, daňové evidence nebo jako samostatná služba. Personální a mzdové poradenství je poskytováno taktéž písemnou nebo ústní formou.

Položka

Cena za jednotku

Měrná jednotka

Personalistika ***

700,- Kč

za pracovníka a úkon

Zpracování mzdy

150,- Kč

za pracovníka

Zastupování subjektu při kontrolách (SZ,ZP)

1.000,- Kč

za úkon

Zpracování vyúčtování za podnik pro FÚ

1.000,- Kč

za výkaz

 *** položkou personalistika se rozumí administrativa spojená s náborem pracovníka, tj. pracovní smlouva, zpracování vstupních údajů, přihláška na OSSZ a zdravotní pojištění a administrativa spojená s ukončením pracovního poměru, odhlášení u příslušných institucí.


PORADENSTVÍ  V OBLASTI  ÚČETNICTVÍ  A  MEZD

Účetní a mzdové poradenství poskytuji nejen klientům účetní kanceláře. Zájemce může požádat o provedení poradenství v písemné nebo ústní formě. Poradenství poskytuji v místě účetní kanceláře nebo u klienta.

Poskytujeme účetní dohled a poradenství v rámci kontroly správnosti vedení účetnictví nebo daňové evidence.
Obvykle tuto službu uskutečňujeme v místě podnikání objednatele, ale záleží na dohodě a podmínkách, které objednateli nejvíce vyhovují.

Položka

Cena za jednotku

Měrná jednotka

Písemné poradenství (účetní, mzdové)

600,- Kč

1 objednávka

Ústní poradenství

500,- Kč

1 hodina

Cestovní náhrady

   10,- Kč

ujetý km

Věcné náhrady

dle podmínek

X

(uvedené ceny neobsahují DPH)

 

FLEXIBILNÍ  SPOLUPRÁCE  účetní kanceláře s klientem

 

Naše účetní kancelář se plně přizpůsobí Vašim požadavkům na způsob předávání, zpracování a kontroly Vašich účetních dat, zpracování mzdové evidence a dalších služeb, které Vám můžeme v oblasti ekonomiky Vaší firmy poskytnout.

Disponujeme programovým vybavením, které umožní napojení Vaší evidence "online" , což pro Vás může znamenat i významnou úsporu finančních prostředků. Forma spolupráce závisí vždy od individuální dohody a potřeb klienta. Vašim potřebám a požadavkům přizpůsobíme i cenovou nabídku.

 

 

 

 

 

 

Účtujeme v programu POHODA
Ekonomický a informační systém POHODA je komplexní systém pro řízení ekonomiky malých, středních a velkých firem. Je oborově neutrální a vhodný pro fyzické i právnické osoby. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci, řídit skladové hospodářství a zpracovávat mzdy. Plně vyhoví plátcům i neplátcům DPH, zvládne pobočkové zpracování dat, podporuje import a export dat, homebanking, elektronickou fakturaci i obchodování na internetu. Legislativní a funkční aktualizace jsou v ceně, stejně jako komplexní uživatelská podpora poskytovaná přímo výrobcem.